dilluns, 3 de juny del 2013

ARRIBA L'ACROSPORT!!!!!

Bé, s'arrima el fi de curs, i tal com vam decidir anem a treballar i a preparar un espectacle a partir de l'ACROSPORT. Clikeu en la següent imatge i veureu el video sobre el que ens inspirarem per a montar la nostra coreografia!!


Recordeu que l'acrosport sols heu de practicar-lo en classe!!

Intenteu no comentar res a ningú de fora de la classe per tal que siga una sorpresa tant per a la resta d'alumnes, com per als pares i també per a la resta de mestres!!

dilluns, 13 de maig del 2013

A DEBAT!!

A CONTINUACIÓ VOS PRESENTE UN VIDEO SOBRE EL PROGRAMA DE TECNIFICACIÓ PER A FUTURS TRIATLETES QUE ES FA EN VALÈNCIA... (CLIKA SOBRE LA IMATGE)




MIRA'L BÉ  I EL PROPER DIA FAREM UN DEBAT EN CLASSE...

REFLEXIONA: 

T'AGRADARIA VIURE UNA EXPERIÈNCIA AIXINA?

QUINES COSES BONES I QUINES COSES ROÏNS VEUS EN LA VIDA D'ESTOS XIQUETS I XIQUETES?


dimecres, 1 de maig del 2013

JAVIER GOMEZ NOYA, EL TRIATLETA

Vos presente a un altre superesportista del nostre pais, és un triatleta i es diu JAVIER GOMEZ NOYA, ha guanyat la copa del  món, campionats d'europa i en les ultimes olimpiades va ser plata!!

Mireu com entrena dia a dia!!


Un altre super esportista espanyol dels que no apareixen per la televisió....

dilluns, 29 d’abril del 2013

Va de bó!!

Hola!!! algú sap que significa l'expresió del títol???? Doncs durant la propera unitat didàctica espere que ho descobriu!!

Anem a jugar a Pilota Valenciana. Com sabeu, l'altre dia vaig anar al trinquet de Benidorm a fer un curs de formació i ara vos toca a vosaltres jugar a aquest divertidíssim esport propi de la nostra terra.

El primer que anem a fer és fabricar-nos el guant i unes pilotes per jugar i després rebrem la visita del jugador profesional Tato, que a més a més és del nostre poble Altea!! Quan vinga, li fareu una roda de premsa i després practicareu amb ell el joc de la Pilota Valenciana en vareis de les seues modalitats!!

Estic impacient per començar!!!!

Vos deixe la fitxa de Tato per a que el conegueu un poc més.


dilluns, 8 d’abril del 2013

ORIENTACIÓ...

Com han anat les vacances xics i xiques????

Ara ens tocarà treballar l'esport d'orientació!!! Sabeu tots i totes interpretar un mapa i fer servir una bruixola???

En aquesta uudd anem a fer un mapa del pati i després farem curses d'orientació!!!

És molt divertit, mireu!!

la bruíxola.


cursa d'orientació


dilluns, 1 d’abril del 2013

PSICOBLOC I BOULDER....

Hola!! ja que en breu tenim l'excursió al rockodorm de Finestrat...
Vos deixe un video per a que conegueu una de les modalitats d'escalada més espectacularts... el Psicobloc.

Consisteix en escalar sense corda per penyasegats dal del mar... sols apte per a escaladors experts ja que és molt perillòs.


I ací un altre video d'escalada per a que vegeu l'escalada en rockodrom a maxim nivell...no és el que farem nosaltres, eh!!



Espere les vostres opinions...

dilluns, 25 de febrer del 2013

COLPBOL!!

Vos presente l'esport que anem a treballar en la pròxima Unitat Didàctica...el COLPBOL!!
Imagineu una mescla entre Pilota Valenciana, Voley Ball i Hand Ball????
Mireu el següent video i voreu!!


Ah! i per si no ho sabieu, és un esport nou inventat en la nostra comunitat!!

Mireu com juguen!!



dilluns, 7 de gener del 2013

TREBALL EN EQUIP; COOPEREM!!

HOLA!!
Com han anat les vacances d'hivern???? Espere que torneu descansats/es i amb ganes!!! D'ací no res estem camí a esquiar!!!
Bé, tal i com vos vaig dir, durant aquest trimestre anem a donar-li importància al treball en equip, és per això que vos deixe un video molt divertit!!


dissabte, 1 de desembre del 2012

HOMBRES..... UHHHHH!!!

Hola de nou!! arriba el Nadal i com segur que vos toca participar en alguna obra de teatre o funció nadalenca... que tal si treballem una mica l'expresió corporal en Educació Física???? Aquesta vegada anem a treballar amb les nostres propies hombres.... ja veureu tot el que es pot fer!! I si voleu, també podem preparar una mini funció per a mostrar a la resta de companys de l'escola!!

De moment, vos deixe uns videos per a que aneu entrant en matèria.... Benvinguts al mòn de la FARÀNDULA I LA COMFUSSIÓ!!! Res és el que sembla!!!






Ens vegem en classe familia!!!

dissabte, 13 d’octubre del 2012

FERRER, NADAL I LES GERMANES WILLIAMS!!

Hola!! sabeu de qui son els cognoms que apareixen en el titol???

Son tenistes!! la propera setmana començarem una unitat didàctica de tenis i altres esports de raqueta!!

Vos deixe uns videos per a que aneu motivant-vos...

El gran David Ferrer, tenista de Xabia, un dels cinc millors del Mòn i és d'aci ben aprop...


També anem a fer badminton, ho coneixeu??


un altra modalitat d'esports amb raqueta es el Frontenis, mireu!!

i per últim, vos presente la Cesta Punta, joc del Pais Basc, espectacular!!

Què vos sembla este últim???? espere els vostres comentaris!!