Bé, s'arrima el fi de curs, i tal com vam decidir anem a treballar i a preparar un espectacle a partir de l'ACROSPORT. Clikeu en la següent imatge i veureu el video sobre el que ens inspirarem per a montar la nostra coreografia!!
Recordeu que l'acrosport sols heu de practicar-lo en classe!!
Intenteu no comentar res a ningú de fora de la classe per tal que siga una sorpresa tant per a la resta d'alumnes, com per als pares i també per a la resta de mestres!!


