dilluns, 29 d’abril del 2013

Va de bó!!

Hola!!! algú sap que significa l'expresió del títol???? Doncs durant la propera unitat didàctica espere que ho descobriu!!

Anem a jugar a Pilota Valenciana. Com sabeu, l'altre dia vaig anar al trinquet de Benidorm a fer un curs de formació i ara vos toca a vosaltres jugar a aquest divertidíssim esport propi de la nostra terra.

El primer que anem a fer és fabricar-nos el guant i unes pilotes per jugar i després rebrem la visita del jugador profesional Tato, que a més a més és del nostre poble Altea!! Quan vinga, li fareu una roda de premsa i després practicareu amb ell el joc de la Pilota Valenciana en vareis de les seues modalitats!!

Estic impacient per començar!!!!

Vos deixe la fitxa de Tato per a que el conegueu un poc més.


dilluns, 8 d’abril del 2013

ORIENTACIÓ...

Com han anat les vacances xics i xiques????

Ara ens tocarà treballar l'esport d'orientació!!! Sabeu tots i totes interpretar un mapa i fer servir una bruixola???

En aquesta uudd anem a fer un mapa del pati i després farem curses d'orientació!!!

És molt divertit, mireu!!

la bruíxola.


cursa d'orientació


dilluns, 1 d’abril del 2013

PSICOBLOC I BOULDER....

Hola!! ja que en breu tenim l'excursió al rockodorm de Finestrat...
Vos deixe un video per a que conegueu una de les modalitats d'escalada més espectacularts... el Psicobloc.

Consisteix en escalar sense corda per penyasegats dal del mar... sols apte per a escaladors experts ja que és molt perillòs.


I ací un altre video d'escalada per a que vegeu l'escalada en rockodrom a maxim nivell...no és el que farem nosaltres, eh!!



Espere les vostres opinions...