dissabte, 13 d’octubre del 2012

FERRER, NADAL I LES GERMANES WILLIAMS!!

Hola!! sabeu de qui son els cognoms que apareixen en el titol???

Son tenistes!! la propera setmana començarem una unitat didàctica de tenis i altres esports de raqueta!!

Vos deixe uns videos per a que aneu motivant-vos...

El gran David Ferrer, tenista de Xabia, un dels cinc millors del Mòn i és d'aci ben aprop...


També anem a fer badminton, ho coneixeu??


un altra modalitat d'esports amb raqueta es el Frontenis, mireu!!

i per últim, vos presente la Cesta Punta, joc del Pais Basc, espectacular!!

Què vos sembla este últim???? espere els vostres comentaris!!


dilluns, 1 d’octubre del 2012

RECICLEM!!!

Hola!!!
Aprofitant que entre a donar suport a la vostra mestra en l'assignatura de plàstica, hem acordat fer una unitat didàctica de fabricar materials per a educació física a partir de coses que aparentment no aprofiten i que solen acabar en el fem!!! Què vos sembla??

Vos adelante unes imatges del que anem a fabricar!!

Amb una botella de detergent o lleixiu fabricarem un artilugi per a jugar a l'esport vasc anomenat "cesta punta".



Amb cartró, precinte i cinta aillant fabricarem anells per  practicar els llançaments i recepcions com si foren frisbees.



Amb una bossa de plàstic, uns fulls de diari i cinta aillant, farem una mena d'indiakes!!




Coneixeu el tennis acrobàtic??? amb una perxa, una calça vella de les vostres mares i un cartró de paper de wc fabricarem aquestes divertides raquetes!!


Per als dies de pluja, fabricarem aquests monstres traga boles per als jocs d'habilitat que farem en classe quan no puguem eixir al pati...

També necessite que porteu tubs de paper de wc per a fabricar paquetets sorpresa que utilitzarem per a fer jocs de mímica al acabar les sessions.






Mireu!! amb unes ulleres velles de natació i un grapat de gomets, podem preparar antifaços per als jocs d'estimular els sentits i aixina no haurem d'estar sempre barallant-nos amb els mocadors i les samarretes per tapar-nos els ulls, no??... fàcil, fàcil!!





Bé, i a més de tot açò vos deixe que em sorprengueu inventant-vos o buscant més materials reciclats que ens puguen servir per a Educació Física!!!

ALTRES FORMES DE CORRER...

Sabeu que hi ha moltes més disciplines esportives en l'atletisme que les que es fan en la pista???

Vos presente al millor corredor de montanya del planeta...el gran Kilian Jornet, es català i mireu el que fa...



Què vos sembla????