Son tenistes!! la propera setmana començarem una unitat didàctica de tenis i altres esports de raqueta!!
Vos deixe uns videos per a que aneu motivant-vos...
El gran David Ferrer, tenista de Xabia, un dels cinc millors del Mòn i és d'aci ben aprop...
També anem a fer badminton, ho coneixeu??
un altra modalitat d'esports amb raqueta es el Frontenis, mireu!!
i per últim, vos presente la Cesta Punta, joc del Pais Basc, espectacular!!
Què vos sembla este últim???? espere els vostres comentaris!!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada