dissabte, 1 de desembre del 2012

HOMBRES..... UHHHHH!!!

Hola de nou!! arriba el Nadal i com segur que vos toca participar en alguna obra de teatre o funció nadalenca... que tal si treballem una mica l'expresió corporal en Educació Física???? Aquesta vegada anem a treballar amb les nostres propies hombres.... ja veureu tot el que es pot fer!! I si voleu, també podem preparar una mini funció per a mostrar a la resta de companys de l'escola!!

De moment, vos deixe uns videos per a que aneu entrant en matèria.... Benvinguts al mòn de la FARÀNDULA I LA COMFUSSIÓ!!! Res és el que sembla!!!






Ens vegem en classe familia!!!