Hola!!! algú sap que significa l'expresió del títol???? Doncs durant la propera unitat didàctica espere que ho descobriu!!
Anem a jugar a Pilota Valenciana. Com sabeu, l'altre dia vaig anar al trinquet de Benidorm a fer un curs de formació i ara vos toca a vosaltres jugar a aquest divertidíssim esport propi de la nostra terra.
El primer que anem a fer és fabricar-nos el guant i unes pilotes per jugar i després rebrem la visita del jugador profesional Tato, que a més a més és del nostre poble Altea!! Quan vinga, li fareu una roda de premsa i després practicareu amb ell el joc de la Pilota Valenciana en vareis de les seues modalitats!!
Estic impacient per començar!!!!
Vos deixe la fitxa de Tato per a que el conegueu un poc més.

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada