dilluns, 8 d’abril del 2013

ORIENTACIÓ...

Com han anat les vacances xics i xiques????

Ara ens tocarà treballar l'esport d'orientació!!! Sabeu tots i totes interpretar un mapa i fer servir una bruixola???

En aquesta uudd anem a fer un mapa del pati i després farem curses d'orientació!!!

És molt divertit, mireu!!

la bruíxola.


cursa d'orientació


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada