dilluns, 13 de maig del 2013

A DEBAT!!

A CONTINUACIÓ VOS PRESENTE UN VIDEO SOBRE EL PROGRAMA DE TECNIFICACIÓ PER A FUTURS TRIATLETES QUE ES FA EN VALÈNCIA... (CLIKA SOBRE LA IMATGE)




MIRA'L BÉ  I EL PROPER DIA FAREM UN DEBAT EN CLASSE...

REFLEXIONA: 

T'AGRADARIA VIURE UNA EXPERIÈNCIA AIXINA?

QUINES COSES BONES I QUINES COSES ROÏNS VEUS EN LA VIDA D'ESTOS XIQUETS I XIQUETES?


1 comentari: