dilluns, 24 de setembre del 2012

AUTO AVALUACIÓ

No sempre he de ser jo el que vos pose les notes, no??

En el següent enllaç tens un qüestionari per a avaluar-te a tú mateix!!

Sigueu sincers!!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada