dissabte, 22 de setembre del 2012

ARRANQUEM

Hola familia!!! Vos presente el bloc per a l'area d'educació física que ens acompañarà durant tot el curs. En ell presentaré les unitats didàctiques, podreu fer qüestionaris d'avaluació, veure videos, comunicar-vos amb mi i entre vosaltres, mostrar a les vostres families el que fem en classe i també donar-los l'oportunitat de participar en la nostra assignatura, aprendre coses noves,etc etc

Per a començar, vos deixe un video sobre un equip de futbol molt especial...Feu-li una ullada i la setmana que ve farem un xicotet debat a veure que vos ha semblat, ok???




Salutacions!!

ah, també m'agradaria que diguereu que vos sembla comentant ací en el bloc!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada