Bloc per a l'àrea d'educació física on trobarem material d'ampliació, enllaços interessants, fitxes d'avaluació, etc.
dissabte, 22 de setembre del 2012
ARRANQUEM
Hola familia!!! Vos presente el bloc per a l'area d'educació física que ens acompañarà durant tot el curs. En ell presentaré les unitats didàctiques, podreu fer qüestionaris d'avaluació, veure videos, comunicar-vos amb mi i entre vosaltres, mostrar a les vostres families el que fem en classe i també donar-los l'oportunitat de participar en la nostra assignatura, aprendre coses noves,etc etc
Per a començar, vos deixe un video sobre un equip de futbol molt especial...Feu-li una ullada i la setmana que ve farem un xicotet debat a veure que vos ha semblat, ok???
Salutacions!! ah, també m'agradaria que diguereu que vos sembla comentant ací en el bloc!!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada