dilluns, 24 de setembre del 2012

AVALUA AL TEU MESTRE!!!!

Hola!!
Vos propose una activitat molt graciosa, en el següent enllaç teniu un qüestionari per avaluar-me i ajudar-me a millorar. És anònim per a que sigueu el més sincers possible!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada